maandag 30 augustus 2010

My favorite pictures DEEL 1

Vandaag een selectie van mijn favoriete foto's

Deze foto doet mij terug denken aan de fantastische tijd die ik gehad heb bij Kinki Kappers. Deze foto is genomen tijdens een bedrijfsuitje in de Panama















Foto genomen na een avond op Meerlive in Hoofddorp. Samen met Sil, Marloes en Daisy















Deze foto is genomen in Partycentrum Claus te Hoofddorp tijdens Kerstavond
















Nadat Jerry's Toy Amry een mooi prijs had gewonnen. Samen het Philip in de kroeg














Deze foto herinnert mij aan de mooie avonden in de Bulls-in te Nieuw vennep




















Met Marc naar het asiel om katten uit te zoeken. Helaas zien we elkaar niet zo vaak als ik zou willen, maar ik weet precies wat ik aan hem heb
















Deze foto van mij en mijn broer is me heel dierbaar omdat het 1 van de weinige foto's is die ik zelf van onze samen heb




















Een zorgeloze avond aan het meer in Hoofddorp



















Mijn collega en vriend Pawel, omdat het de beste kapper van de wereld is :) 






















Mijn papa aan het klussen in mijn eigen huisje.





















Mijn oude kamertje verlaten om te vertrekken naar de grote stad




















Met Guus naar Ajax

















Een van de mooiste dagen ooit. Het is een jochie!




















Het mooiste mannetje  van de wereld Seff. Foto gemaakt door schoonzus Femke 






















De allerliefste schoonzus en het mooiste neefje 




















De allerliefste buurjongen en beste festivalganger























Geen opmerkingen:

Een reactie posten