maandag 30 augustus 2010

Favoriet foto's DEEL 2

Het 2e deel van mijn favoriete foto's


Op Rockwerchter 2010 met Evelien en Rowan














Rockerwerchter 2009. 1 van de leukste weken ooit! 




















Met het liefste nichtje in De Bolle Olifant 


















3 generaties. Mijn papa, de liefste broer en zijn zoon Seff



















Mijn stadje, mijn schatje. Geef mij maar Amsterdam! 
















We hebben al heel wat doorstaan maar we staan nog steeds sterk. Met rowan op Rockwerchter



















Met Poul in De Zaak






















Met Poul en Eef op een verkleedfeestje 






















Mijn broer en Femke op hun trouwdag




















Eigenlijk een lelijk foto, maar deze week op Cran Canaria was onvergetelijk


















Deze foto is niet zozeer speciaal. Maar de gebeurtenis wel. Heel bijzonder om samen met mijn papa naar de huldiging te kunnen kijken! 

















Met Evelien bij de studio van Wijnand. Daar hebben we zeker de allerleukste tijden meegemaakt

















Poul en Eveliene tijdens een feestje met iets teveel biertjes 





















Rockwerchter 2010. Ik weet zeker dat wij de allerleukste groep hadden! 

















Mijn mama die haar 2e tattoo laat zetten. Ik heb het dus niet van een vreemde!





















Samen met Rowan de bank in elkaar gezet. Tijd voor het eerste biertje in mijn nieuwe huis! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten