dinsdag 18 augustus 2009

Deze week in de rubriek "Opvallende kranten berichten ":

'Uit een nationaal kusjesonderzoek van datingsite Lexia blijkt dat de meeste Nederlandse vrouwen graag willen zoenen met Jan Smit én Chris Zegers.'

Bron: Telegraaf

Goed.
Wat zal ik daar eens op gaan zeggen.
Of nee, Hoe ga ik dit subtiel brengen.
Misschien zoiets:

Ten eerste: Kusjesonderzoek.
Wat een wanstaltige titel voor een onderzoek.
Nu mag ik aannemen dat dit onderzoek niet als bijster serieus geldt. Maar kom op.
Kusjesonderzoek? Was er echt niet iets intelligenters te verzinnen?

Ten tweede:
Wat beweegt iemand om een kusjesonderzoek te gaan doen?
Wanneer kom je s'ochtends, als marketingmannetje van Lexia, uit bed en denk je:
''Ja, vandaag is nou echt een mooie dag om een kusjesonderzoek te gaan doen".

Volgende punt op de agenda:
Wat kan het jou, als lid van een datingsite, schelen dat vrouwen graag met Jantje Smit in donker hoekje willen staan?
Of met Chris Zegers.
Natuurlijk, natuurlijk wil elke vrouw graag het bed induiken ( onee, zoenen ) met Chris Zegers.
Daar zit je dan, als "Datingsite man" met je steeds verder terugtrekkende haargrens, en verdacht glimmende kruin achter de PC. Daar word je toch afschuwelijk onzeker van? Schiet je als datingsite zijnde dan niet een beetje je doel voorbij?

En nu ik toch ontzettend aan het zaniken ben:
Jantje Smit.

Ik weet dat de beste kerel allang geen Jantje meer is, en dat hij best aardig is opgedroogd, maar toch krijg ik dat beeld niet van mn netvlies.
Dat van dat kleine volendamse ( iets te zware ) jongetje , die in ( iets te strakke) klederdracht zn oma toen zingt.
Nou ik weet niet hoe met jou zit, maar daar word ik niet warm van. Ik begrijp er niks van.

Chris Zegers. Daar hoef ik geen woorden aan vuil te maken. Behalve dan:
Woest aantrekkelijk.

Goed.
In the end heeft Lexia natuurlijk wel zn zin. Ik ken het nu. En mocht ik ineens ontzettend de behoefte krijgen om me in te schrijven op een datingsite, zit het er dik in dat dit Lexia wordt.

Chapeau voor het marketing mannetje van Lexia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten